Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: GSAK

GSAK 1 år, 9 måneder siden #171

Har hentet programmet GSAK, som mange snakker om.
For mig er det en database, som er praktisk når man skal lægge mange caches i GPSén på én gang.
Det med at lægge beskrivelsen ud i GPSén, kan jeg ikke bruge til noget, da min er en "eTrex Legend HCx"
Men er det godt til andet?
Hvad bruger I andre det til?

Nu ikke for fine ord.... er automatik-mekanikker, ikke datamatikker!

Sv: GSAK 1 år, 9 måneder siden #172

Ja, der er vel til en begyndelse mulighed for at udvælge en bestemt filtrering af lige præcis de cacher man f.eks. vil have overført til sin GPS. Der kan sorteres alt muligt lige efter du lyster du har. Er du kun til traditionelle cacher kan blot de vælges ud af en større samling cacher. Vil de ikke finde microer kan de sorteres fra osv. osv. Du laver et filter inde under fanen Search og dernæst filter. Se lidt på fanerne og så får du nok øje på flere ting du godt kan forstå uden at være nørd

En anden rigtig god mulighed er, til at holde styr på de korrigerede koordinater du finder frem, hvis altså du løser mysteries.

Bare lige en smagsprøve.

Sv: GSAK 1 år, 9 måneder siden #182

Til fx. forberedelse af dagsture og weekender udenfor vores lokalområde:

Via GSAK har vi kunnet definere ikke bare en rute eller en radius men et helt eksakt polygon over det område, vi ønsker at hente cacher fra inkluderende de strækninger, vi forventer at tilbagelægge på vej ud og hjem.

Og så - i den grad, jeg har kunnet hitte ud af det - filtrere på baggrund af egne præferencer, som i GSAK kan være .. næsten ALT jo.

Nå ja, og så brugte jeg også i sin tid GSAK til at 'opgradere' min bette eTrex, så den viste cachetyper, dif., ter., m.v... Stort plus! ...
Sidste redigering: 1 år, 9 måneder siden af maloudamgaard.

Sv: GSAK 1 år, 9 måneder siden #183

Det skal prøves....
Følgende bruger(e) har sagt tak: maloudamgaard
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.95 sekunder
Live tracking and statistics